10 Aralık 2011 Cumartesi

Vakıflar


bulletAnkara Losemili Cocuklar Vakfı (LÖSEV)
bulletBeyaz Nokta Gelişim Vakfı
bulletBilim ve Sanat Vakfı (BİSAV)
bulletÇevre ve Kültür Değerlerini Koruma ve Tanıtma Vakfı (ÇEKÜL)
bulletÇocuk Vakfı
bulletGazeteciler ve Yazarlar Vakfı (GYV)
bulletGeleceğimizin Çocukları Vakfı (GCV)
bulletICEP Uluslararası Kültürel Değişim Programları Burs Vakfı
bulletİktisadi Kalkınma Vakfı (İKV)
bulletİlköğretim Okullarına Yardım Vakfı (İLKYAR)
bulletİstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV)
bulletKadın Emeğini Değerlendirme Vakfı (KEDV)
bulletKafkas Vakfı
bulletNesin Vakfı
bulletNezih Danyal Karikatür Vakfı
bulletOsmanlı Araştırmaları Vakfı
bulletReklamcılık Vakfı
bulletSağlık Vakfı
bulletSağlık ve Sosyal Yardım Vakfı (SSYV)
bulletSigarayla Savaşanlar Vakfı
bulletSosyal Demokrasi Vakfı (SODEV)
bulletSu Vakfı
bulletTarih Vakfı
bulletToplumsal Araştırmalar ve Kültür - Sanat İçin Vakıf (TAKSAV)
bulletTEMA Türkiye Erozyonla Mücadele Ağaçlandırma ve Doğal Varlıkları Koruma Vakfı
bulletTemiz Enerji Vakfı (TEMEV)
bulletToplum Gönüllüleri Vakfı (TOG)
bulletTSK Mehmetçik Vakfı
bulletTurkiye İnsan Hakları Vakfı
bulletTürk Demokrasi Vakfı
bulletTürk Dış Ticaret Vakfı (TDV)
bulletTürk Eğitim Vakfı (TEV)
bulletTürk Kalp Vakfı
bulletTürk Kulak Burun Boğaz ve Baş Boyun Cerrahisi Vakfı (TKBBV)
bulletTürk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı
bulletTürk Tanıtma Vakfı (TÜTAV)
bulletTürkiye Aile Sağlığı ve Planlaması Vakfı (TAPV)
bulletTürkiye Bilişim Vakfı (TBV)
bulletTürkiye Can Çocuklar Eğitim Koruma ve Yaşam Vakfı (CANEV)
bulletTürkiye Diyanet Vakfı
bulletTürkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı (TEGV)
bulletTürkiye Ekonomik ve Sosyal Etüdler Vakfı (TESEV)
bulletTürkiye Gaziler Kültür ve Dayanışma Vakfı
bulletTürkiye Gönüllü Teşekküller Vakfı (TGTV)
bulletTürkiye Infertilite Vakfı (TİVAK)
bulletTürkiye Milli Kültür Vakfı (TMKV)
bulletTürkiye Teknik Elemanlar Vakfı (TUTEV)
bulletTürkiye Teknoloji Geliştirme Vakfı (TTGV)
bulletTürkiye Zeka Vakfı (TZV)
bulletUlusal Politika Araştırmaları Vakfı (UPAV)
bulletUM:AG Uğur Mumcu Araştırmacı Gazetecilik Vakfı
bulletUmut Vakfı
bulletVakıflar Genel Müdürlüğü
bulletVehbi Koç Vakfı
bulletWWF-Türkiye Doğal Hayatı Koruma Vakfı
bulletYüksek Öğrenimde Rehberliği Tanıtma ve Rehber Yetiştirme Vakfı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder